Termeni si conditii

1. DEFINITII SI TERMENI

RIVI GROUP – reprezintă societatea SC RIVI GROUP S.R.L., cu sediul in Loc.VAMA str.Victoriei nr.59 jud.Suceava, înregistrata la Registrul Comerțului sub nr. J33/430/2007 si având Codul Unic de Înregistrare 21333679, atribut fiscal RO.

Vânzător – societatea comercială SC RIVI GROUP SRL .

Cumpărător – poate fi orice persoană fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site și efectueaza o Comanda.

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare(electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre RIVI GROUP si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

Utilizator – reprezintă orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care accesează SITE-UL și care a acceptat TERMENII ȘI CONDIȚIILE prezentului SITE prin realizarea procesului de înregistrare.

Cont – sectiunea din Site formată dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumpărător si istoricul Cumpărătorului in Site (Comenzi, Produse favorite, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.

Favorite – sectiune din Cont unde Cumparatorul iși poate creea o Lista cu Bunuri și Servicii pe care dorește să și le achiziționeze.

Site – magazinul online gazduit la adresa web www.rivigroup.ro si subdomeniile acestuia prin care utilizatorul are acces la informațiile privind serviciile si produsele oferite de SC RIVI GROUP SRL.

Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare intre Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site și sa facă plata acestora ,iar Vânzatorul este deacord să le livreze.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vânzator, Cumpărătorului ca urmare a contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilită de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

2.CONȚINUTUL SITE-ULUI
SC Rivi Group SRL este detinătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuala asupra site-ului,respectiv asupra designului și conținutului acestuia .
- Facem eforturi permanente pentru a oferi informații cât mai corecte și actualizate. Nu se garantează însă că aceste informații sunt întotdeauna corecte, complete și actualizate,iar SC RIVI GROUP SRL nu poate fi făcut responsabil de prejudicii create de erori ,neacuratețele sau neactualizarea informțiilor publicate pe site.
-Specificațiile tehnice, prețurile, imaginile produselor comercializate pot fi modificate fără nicio notificare prealabilă.
-In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse greșit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunța clientul telefonic/e-mail in cel mai scurt timp, despre eroarea apăruta, daca produsul nu s-a livrat încă.
-Nu garantăm că accesul și utilizarea acestui site este fără întreruperi sau erori și ne declinăm răspunderea pentru orice situație care poate apărea din cauza unor erori de software sau defecțiuni tehnice apărute la server.
-Imaginile produselor comercializate au caracter informative,cu titlu de exemplu, iar produsele livrate, pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificării caracteristicilor, design-ului fără notificare prealabila de către producători.
-Promoțiile prezentate prin intermediul acestui site sunt valabile în limita stocului disponibil.
-Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
- In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde.

3. DOCUMENTE CONTRACTUALE
- Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

- Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

- Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

- Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

- Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau Producator pentru Bunurile achizitionate.


4.PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Prelucrarea datelor personale a clienților se face conform legilor în vigoare și este stipulată în pagina RGPD, care face parte integrantă din prezentul contract.

5.CONDIȚII DE VÂNZARE
Comercializam produse noi, în ambalajul original al producătorului,iar prețul produselor afișate în cadrul site-ului www.rivigroup.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare si timbru verde (acesta este specificat pe pagina fiecarui produs) .
Tarifele de transport sunt specificate in pagina Livrarea produselor.

Ofertele sunt valabile în limita stocului disponibil și pot fi retrase sau modificate fără nicio notificare prealabilă dacă în listele distribuitorilor oficiali apar schimbări sau erori de preț.

Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urmă unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără că vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
-datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
-produsele nu sunt disponibile în stocul furnizorului.

Prețul, modalitatea de plata și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/sau Servicii vândute de rivigroup.ro şi pentru orice alte plăti aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poștă electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul sau și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat și achitat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 14 zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de renunțare la comandă.

Disponibilitatea unui Bun va fi afișată în Site după cum urmează.


- “În stoc” – avem produsele în stocul nostru și le putem livra direct din depozit.
- “stoc limitat”– este ultima bucata din stoc.
-“momentan indisponibil” – momentan nu putem procura Bunul pentru că nu se găsește în stocul furnizorului.

6.CONDIȚII DE LIVRARE A PRODUSELOR
Livrarea produselor comandate se face fie prin personal propriu fie prin firme specializate de transport.

Termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmării comenzii. În cazul în care nu se poate livra comanda în acest termen, vom contacta clientul și vom stabili de comun acord un alt termen de livrare. Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României..
Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/conținutul unor colete se fac în momentul livrării pe AWB sau se întocmește un proces verbal de constatare, se refuză primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
Produsele livrate sunt întotdeauna însoțite de:
Bon fiscal (dacă plata este făcută cash la livrare de către personalul propriu) sau chitanță transportatorului (dacă plata este făcută cash la livrare prin curier)
Certificat de garanție.
Factura fiscală se emite electronic și se trimite pe email clientului.

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factură fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).

DESCHIDEREA COLETULUI LA LIVRARE

Toate comenzile beneficiaza de deschidere colet la livrare,in momentul recepționării comenzii solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Dacă în urma deschiderii coletului constați că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare şi prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, îți recomandăm să refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completezi un Proces verbal de constatare, în prezența curierului în momentul livrării.
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
În cazul în care ai optat pentru plata ramburs, poți solicita deschiderea coletului înainte sau după ce ai achitat comanda dar obligatoriu în prezența curierului.
RETURNAREA PRODUSELOR
Produsele achiziționate prin intermediul siteului pot fi returnate conform legilor în vigoare.

7.RENUNTAREA LA CUMPARARE
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului.

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a bunului comandat.

În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, trebuie să notifice Vânzătorul în scris acest lucru, prin poștă sau email.

Numai cererile scrise se vor lua în considerare. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului.

În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv.

În cazul în care Comanda este achitată, rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în maxim 14 zile de la recepția bunului în depozitul rivigroup.ro, în măsură în care clientul transmite informațiile necesare efectuării plății.
Suma va fi returnată după cum urmează:
- pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ -> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
- pentru Comenzile achitate cu numerar în sediu-> prin restituire numerar în sediu, prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat, conform opțiunii clientului.
Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să-o facă într-un magazin.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).
Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou ( accesorii lipsa, modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, lipsa certificat de garanție, manuale de utilizare, instrucțiuni de folosință prezente la livrare etc., ), ne rezervăm dreptul de a solicită o taxa pentru readucerea Bunului în stadiul inițial, după caz,sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului că resigilat sau, la solicitarea Cumpărătorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător.

Produsele se returnează la sediul din Loc.Vama str.Victorie nr.59 jud.Suceava.
În cazul în care produsele sunt returnate prin curier, se recomandă utilizarea serviciului "deschidere colet la livrare" astfel încât reprezentanții rivigroup.ro să poată verifica integritatea produselor returnate. Dacă produsele sunt returnate folosind alt serviciu, va asumați responsabiliatea că acestea să ajungă la noi în depozit în condiții optime. Ne rezervăm dreptul să diminuăm valoarea returului dacă coletele trimise prin curier fără opțiunea deschiderii coletului la livrare nu sunt conforme.
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
Diminuarea valorii Bunurilor returnate Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță Cumpărătorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumpărătorului i se permite să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natură, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor. Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumpărătorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. Cumpărătorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor.
În cazul în care Cumpărătorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumpărătorul este responsabil pentru eventuală diminuare a valorii Bunurilor.
Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun.
Ca urmare, Cumpărătorul are obligația atunci când își exercită dreptul de retragere din contract să îl returneze în ambalajul original, în măsura în care este posibil, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia. Bunurile returnate ce prezintă urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se acceptă retur, cu mențiunea suportării de către cumpărător a costurilor necesare pentru aducerea lor la conformnitate. Pentru aducerea lor la conformitate implică costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat.
Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau că diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultată din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este în responsabilitatea Cumpărătorului. Pentru claritate, din prețul total al Bunului returnat, Vânzătorul va reține o suma de bani ce reprezintă diminuarea valorii Bunului până la valoarea inițială a Bunului, după caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicată către Cumpărător într-o perioada de până la 15 de zile de la recepționarea Bunurilor returnate care nu sunt conforme în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat.

NU SE POT RETURNA:
-produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: rezerve de periute dinti, casti in ear);
-produse de ingrijire personala care au fost desigilate si utilizate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti,perii rotative,);
-produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
-software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, etc.), jocuri desigilate;
-cartuse desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;
-imprimante/multifunctionale care au cartusele/tonerele desigilate;
-produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
-folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete) care au fost deja utilizate;
-produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;
-in cazul pachetelor ce contin console cu jocuri, se va accepta returul pachetului doar in situatia in care jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat.
-daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
Produse care sunt acceptate la retur in anumite conditii:
-sunt acceptate produsele care fac parte din categoria Comunicatii – IT (telefoane, tablete,laptopuri)cu conditia ca accesul la acesta nu trebuie sa fie limitat prin parole, coduri de acces sau mijloace biometrice de autentificare (scanare amprenta/iris,etc.); sa nu aiba conturi active sau setari personalizate; sa nu contina date cu caracter personal -responsabilitatea stergerii tuturor datelor cu caracter personal apartine cumparatorului inainte de a returna produsul;
-electrocasnice mici care au fost utilizate si sunt aduse curatate la retur ,pentru a fii acceptat returul (aspiratoare, roboti bucatarie, mixere, masini de tocat, aparate de gatit, blendere, storcatoare fructe, fiare si statii de calcat, aparate de cafea);
-electrocasnicele mari care au fost utilizate si sunt aduse curatate la retur, pentru a fii acceptat returul (aparate frigorifice, aparate de gatit, masini de spalat, uscatoare rufe, hote).

Produse aflate în garanție cu raport de service de înlocuire
Produsele pentru care unitatea de service abilitată a emis accept de înlocuire, se pot returna la sediul SC RIVI GROUP SRL din Loc.Vama str.Victoriei nr.59 jud.Suceava. Acestea vor fi înlocuite cu un produs identic, sau, dacă acest lucru nu este posibil, se va returna contravaloarea

8.DESPRE COOKIES
www.rivigoup.ro folosește cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experiență îmbunătățită de navigare.
Un "Cookie" este un fișier de mici dimensiuni format din litere și numere, care este stocat în browserul utilizatorului care se accesează Internetul. Acestea permit site-urilor să stocheze informații precum preferinţele utilizatorului.